Concursuri

Reguli pentru un concurs pe Facebook

octombrie 25, 2011

Concursurile din Moldova organizate pe Facebook pot fi caracterizate și pozitiv, dar și negativ. E bine că brandurile din Moldova organizează concursuri, atrag și implică audiența. E bine, nu? Totuși, cu părere de rău, majoritatea concursurilor din Moldova nu corespund regulamentului Facebook. Aceste reguli și recomandări au fost publicate aici și deja cu mult timp în urmă. Dar probabil că regulile sunt făcute pentru a fi încălcate :)

La sfârșitul lunii septembrie, Ekaterina Skorobogatova, reprezentant oficial Facebook în Rusia, a scris pe pagina sa de profil o notiță despre regulile de care trebuie să se țină cont la organizarea unui concurs pe Facebook. Iată câteva idei importante:

Dacă v-ați decis pentru mecanismul când se alege cea mai reușită poză, cel mai bun comentariu sau cea mai bună postare de pe pagină etc., ar trebui să alegeți aceste postări, fotografii și comentarii  într-o aplicație aparte, instalată pe pagina voastră, și nu direct pe peretele paginii.

Pentru ca utilizatorii să găsească cu ușurință această aplicație, puteți seta , pentru perioada concursului, tab-ul cu aplicția în cauză drept pagină de start a profilului.

IMPORTANT: nu ar trebui să premiați utilizatorii care au devenit fani ai paginii voastre, sau dacă decideți să vă premiați fanii nu e cazul să faceți difernță între fanii existenți și cei care s-au alăturat în perioada desfășurării concursului.

Mulți dintre noi s-au plictisit deja de concursurile cu Like-uri și de expresia ”dă-mi, te rog, un Like”. Sper că concursurile se vor transforma cu timpul și un concurs pe Facebook va ajunge să nu mai fie neapărat o goană după Like-uri. În plus, e important să se țină cont de faptul că dacă se organizează un concurs cu premii pentru poza cu un număr record de Like-uri, acesta ar trebui să fie trecut pe un tab aparte al paginii de Facebook.