Ştiri

Google+ nu va permite organizarea concursurilor și a promoțiilor

noiembrie 9, 2011

Luni, Google+ a lansat noua opțiune Pagini pentru branduri, prin intermediul cărora rețeaua de socializare planifică să atragă și utilizatori din mediul de afaceri. Anterior, unele companii și site-uri  se înregistrau ca persoane fizice, dar angajații Google+, depistând încălcări ale normelor, blocau utilizatorii în cauză.

Având în vedere necesitatea de respectare strictă a regulilor companiei Google, marketerii ar trebui să țină cont de faptul că normele rețelei sociale Google+ interzic organizarea concursurilor promoționale pe paginile oficiale ale companiilor, dar și postarea ofertelor speciale sau a cupoanelor. În acest mod, Google+ își declină orice responsabilitate pentru astfel de promoții, dar companiile le pot anunța în rețeaua socială, plasând un link la site-ul lor. În cazul depistării unor încălcări, Google+ își rezervă dreptul de a șterge conținutul promoțional de pe pagina companiei sau chiar de a bloca pagina.

Compania planifică să șteargă paginile brandurilor care au fost inactive pe parcursul a nouă luni.

Facebook permite organizarea concursurilor și promoțiilor, dar există și aici unele restricții, despre care am scris anterior – ”Reguli pentru un concurs pe Facebook”. Cerința de bază a rețelei sociale se rezumă la faptul că concursurile și promoțiile trebuie să fie organizate sub forma unor aplicații dezvoltate pentru platforma Facebook.

Rețeaua socială Google+ a fost lansată în iunie 2011, iar astăzi are peste 40 milioane de utilizatori!