Marketing

SMM e eficient pentru micul business, dar micul business alege altceva…

decembrie 14, 2011

Compania MerchantCircle/Reply.com a efectuat recent un studiu, la care au participat 2500 de companii din micul business. Participanții la sondaj au fost întrebați:  ”Dacă ar trebui să investiți  întreg bugetul de marketing într-un sigur canal de promovare, pe care l-ați alege?”. Ca variante de răspuns au fost propuse: SEO, căutarea plătită, publicitatea mobilă, mediile sociale sau tradiționale.

Din graficul de mai jos se poate observa că SEO depășește semnificativ celelalte canale:

Așadar, aproape 33% dintre respondenți  ar opta pentru SEO. Doar 16 % dinte companii ar alege social media, iar căutarea plătită – aproape 10%.

E curios și faptul că 17,9% dintre interogați au afirmat că nu ar investi în niciun canal de promovare. Iar pentru alte 20% canalul principal de marketing continuă să fie mediile tradiționale, precum publicațiile tipărite, poșta directă, radioul etc.

La studiu au participat companii americane, în 80% dintre care, numărul angajaților  nu depășește  4 persoane.