Marketing

5 lucruri cum să îți îmbunătățești strategia de instagram

aprilie 14, 2015

#1: Adaugă linkuri în descrierea profilului de Instagram

Unicul loc pe Instagram unde ai posibilitatea să adaugi linkuri clickabile, este descrierea profilului. Vestea bună este că ai posibilitatea să-l schimbi ori de câte ori îți poftește inima.

IMG_9371

Este important ca linkul să ducă spre o sursă cu adevărat valoroasă pentru brand. Aceasta poate fi site-ul companiei/produsului, sau landing page-ul cu o ulterioară interacțiune.

Pentru a măsura eficiența trecerilor de pe contul Intragram pe o altă resursă, sunt recomandate linkurile prescurtate (Bitly sau goo.gl).
Google Analytics nu identifică trecerile de pe Instagram, deci este inutil.

#2: Arată produsul sau serviciul în practică

Povestește despre afacerea ta în imagini și materiale video.
Plasează produsul sau serviciile tale în contexte potrivite, și cu siguranță audiența va interacționa cu ele.

#berechisinau #chisinau #moldova #weekend

A photo posted by Bere Chisinau (@berechisinau) on

Cei de la Bere Chișinău sunt un exemplu bun – se axează pe implicarea followerilor, și le reușește!

#3: Folosește texte peste imagini

Un alt mod de a adăuga diversitate afacerii tale pe pagina de Instagram, este să plasezi text pe imagine. Acestea pot fi Call To Actions, lansări de promoții, sau un simplu cuvânt emoțional care se aliniază perfect cu produsul sau valorile companiei.

#4: Adaugă hashtaguri

Hashtagurile pe Instagram se utilizează pentru a sorta fotografiile în dependență de interesele care le promovează. Acestea sporesc vizualizările, dar și nivelul de interacțiune a utilizatorilor cu conținutul plasat.

IMG_9376

#localsmd este cel mai popular hashtag din Republica Moldova, având peste 94.500 de fotografii plasate.

Între timp, acesta s-a transformat dintr-un hashtag de nișă, unde se plasau fotografii cu locurile din Chișinău, într-o urnă de gunoi mediatic, unde toți cei care sunt dornici de a se promova gratuit, profită de popularitatea acestuia.

#5: Fii prietenos și comunicabil

Nu uita că până la urmă, Instagramul este o rețea de socializare unde interacțiunea și contactul cu utilizatorii contează cel mai mult. Din acest motiv, este nu doar binevenit, dar și recomandat, să comunici cu audiența.

Un exemplu simplu – apreciați cu like-uri fotografiile followerilor voștri, iar când găsiți contextul potrivit, nu vă fie frică să comentați într-un mod lejer și prietenos.