Ştiri

8 tactici utilizate de brandurile moldoveneşti pentru a se promova pe facebook

aprilie 8, 2015

În ziua de azi, orice  brand serios are  pagină pe Facebook, unde aşteaptă ca oamenii să interacționeze, să se simtă confortabil, să-și spună părerea în legătură cu serviciile prestate, să comenteze, să pună like&share.

Iată 8 tactici de promovare online selectate de la brandurile noastre:

1.Video: scurt, rapid, motivaţional:

Filmulețele video de promovare generează din ce în ce mai mult angajament și creștere a notorietății. Avantajele conținutului video sunt: targetează audiența potrivită, prezintă informația într-un timp scurt, asigură valoare și vizibilitate brandului.

2 500 000 de clienţi aleg Orange. Împreună suntem Orange #1. http://www.orange.md/?c=1&sc=12&n=817&l=1

Posted by Orange on Tuesday, March 31, 2015

 


2.Utilizează butonul CTA (call to action button):

În 2014 facebook a introdus butonul ce  face apel la acţiune, acesta are menirea de a aduce mai mult profit afacerii, îndemnând vizitatorii paginii să: cumpere, privească video, folosească aplicaţii, înregistreze sau să te contacteze.

slide22

3.Scrie creativ:

Pune originalitate în ceea ce scrii, foloseşte un limbaj şi un conţinut personalizat, ţine cont de ultimile trenduri şi ataşează textului o imagine relevantă şi calitativă cu logo-ul companiei.

Învață-i pe copii tăi să împartă lucrurile între ei și să aibă grijă unul de altul. Iar dacă se mai ciondănesc câteodată, asigură-te că ai ciocolată pentru ambele părți care se află în luptă!

Posted by Jucarii Educative – EduJoc on Thursday, March 19, 2015


4.Concursuri

Aceste concursuri sunt cele mai populare pe paginile de Facebook, deoarece aduc mult flux de oameni noi (like-uri pe pagină), într-o perioadă scurtă de timp. Alege un concurs potrivit audienţei tale. De regulă, utilizatori nu vor să depună eforturi supraomeneşti, doar pentru a participa la un concurs, însă depinde şi de premiul pe care-l oferi.

Azi e joi, deci e zi de Instagram! Așa cum am promis, vom premia săptămânal poza cu sticla sau paharul Purcari care a…

Posted by Purcari Wines on Wednesday, March 11, 2015


5.Hashtag-ul:

Pentru a face postul tău vizibil utilizează #hashtagurile, cuvintele cu  # oferă o modalitate simplă şi în acelaşi timp foarte puternică de a grupa conversaţiile despre acelaşi subiect. Fiecare #hashtag de pe Facebook are url-ul său unic cu un box pentru status update în partea de sus.

Educatia prin Joaca continua! Testam primele versiuni ale jocului puzzle Europa… #puzzle, #edujocmd, #Kubi, #europa, #EUmap

Posted by Jucarii Educative – EduJoc on Friday, March 20, 2015


6.Încercați linkurile scurtate și personalizate

Linkurile lungi sunt greu de memorizat şi ocupă prea mult spaţiu. Există o mulţime de site-uri care oferă gratuit servicii de scurtare a unui link, acestea pot fi personalizate, să reprezinte numele organizaţiei sau să includă o parte din numele domeniului lor.

link

 

7.Mesaje de atmosferă

Sărbători, evenimente, festivaluri, scrieţi contenturi despre acesta, adoptaţi o formă de comunicare neoficială şi personalizată. Mesajele care emană pozitivism şi bună dispoziţie vor fi apreciate de către fanii brandului.

Chiar dacă e luni, avem nevoie să ne încărcăm bateriile pentru săptămâna ce urmează.

Posted by Berea „Chișinău” on Monday, March 30, 2015


8.Adresaţi întrebări

O simplă întrebare despre produsele  sau serviciile prestate vă vor ajuta să vă cunoaşteţi audienţa şi dorinţele acestora. O astfel de abordare creşte gradul de încredere şi implicare a consumatorilor.

Ai nevoie de informații despre serviciile bancare? Ia legătura cu profesioniștii de la Energbank, apelând la numărul:…

Posted by Energbank on Tuesday, March 10, 2015