Ştiri

Programmatic advertising una dintre tendințele globale de media ce va fi discutată la ICEEfest 2015

iunie 5, 2015

Unul dintre cele mai importante subiecte care vor fi discutate la ICEEfest 2015 este Programmatic advertising-ul, adică totalitatea tehnologiilor și proceselor care automatizează procesul de cumpărare, plasare și optimizare a spațiilor publicitare în online.

Analiștii estimează că fenomenul de Programmatic advertising va schimba major industria de publicitate online, automatizând o bună parte din munca făcută, acum, manual.

Programmatic advertising-ul este una dintre tendințele din media globală cu cea mai mare creștere, iar prezentările de la ICEEfest 2015 se vor concentra pe acest subiect.

iceefest-o-cover-800

De la ora 9:30, are loc workshopul ”The Programmatic Revolution: Are you ready?” (Revolutia programatică: Ești pregătit?), în cadrul căreia vor vorbi: David Morrow, Marketing Director ADARA; Mark Walker, IPG Mediabrands; Piotr Marzec, DoubleClick (Google), Jan Heumuller; Managing Director Europe la DataXu dar și Dan Balotescu și Cecilia Tanasoiu – reprezentanții Prometheus / The Group.

În aceeași zi, de la ora 12.00, are loc a doua parte a workshopului în cadrul căruia vor vorbi: Urszula Niewiadomska (Sizmek), Yannic Pluymackers (Kayak), Michele D’Agostino (InMobi), Emi Gal (Brainient), Tomasz Musial (Smart AdServer), Elias Gagas(Managing Director Tailwind EMEA) si alti experti.

În cea de-a doua zi a ICEEfest 2015, Caspar Schlickum, CEO pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa al XAXIS (una dintre cele mai mari platforme de programmatic media din lume) va susține prezentarea ”Programmatic grows up”.