Ştiri

Brandurile moldoveneşti au spus „DA” Instagramului

iulie 17, 2015

Instagram a devenit una dintre cele mai fierbinţi zone ale internetului: 70 de milioane de imagini distribuite zilnic, 5 miliarde de like-uri pe zi.

Aici este raiul hashtagurilor, filtrelor, likeurilor, postărilor de atmosferă.Cele mai valoroase branduri din lume sunt active pe Instagram, pentru a-şi promova produsele şi a fi mai aproape de clienţi.Brandurile autohtone nu rămân în urmă, ai reuşit deja să le dai follow & like?

Iată câteva companii din Moldova ce crează mereu conţinut proaspăt pe Instagram şi împart informaţii vizuale behind the scene:

Purcari: @purcari_wines

Vin, poezie, iubire, toate acestea sunt armonios combinate în 111 poze cu alură romantică, urmărite de 736 persoane. Acestea pot fi apreciate la justa valoare, doar, savurând un pahar de Negru de Purcari.

http://instagram.com/p/4TaZ4LBpsn/

 

Bestseller: @bestseller.md Acesta este profilul perfect de unde te poţi inspira pentru următoarea lectură. Pasiunea faţă de cărţi a adunat 4.642 de followers, ce nu pot rămâne indiferenţi, astfel fiecare postare strânge în jur de 200 likeuri.

#CitescVara via @ce_citim

A photo posted by Bestseller.md (@bestseller.md) on

 

Brio_fashion: @brio_fashion

Colecţii elegante pentru femei active. Brandul de haine Brio, îşi prezintă pe deplin colecţiile vestimentare pe Instagram. Poze de la evenimente, fashion shows au ademenint 1.009 persoane să pună like & follow.

 

O’blanc: @o_blanc

O’Blanc a cucerit atenţia publicului prin rochii în care femeile se simt frumoase, elegante şi feminine. Iar dacă le vizitezi pagina de Instagram, poţi întâlni vedete internaţionale ce poartă rochii de la O’Blanc, poze de la prezentări de modă, photoshooting-uri, dar şi de la procesul de elaborare a articolelor vestimentare, în total: 1.108postări, urmărite de 12.007 followers.

Beautiful Misses Brazil 2015

A photo posted by O'Blanc Atelier (@o_blanc) on

 

Tucano Coffee: @tucanocoffee

Love.Peace.Coffee. Aici miroase a cafea, vezi oameni bine dispuşi, oameni care au venit să lucreze, să facă un selfie sau să-și ia doza de cafeină zilnică. Iată secretul celor 979 de postări ce adună peste 100 likeuri la fiecare poză.

#tucanofriends #tucanocoffee #love #peace #coffee

A photo posted by tucanocoffee (@tucanocoffee) on

 

Oldcom: @oldcom_footwear

Absolut practic, 288 de postări ce te poartă prin toată gama de espadrile, plimbate pe străzile oraşului. La fel, Oldcom nu ezită să-şi răsfeţe cei 1.046 de followers cu poze de la evenimente, workshopuri, clienţi, ceea ce le aduce în jur de 40-50 de likeuri la fiecare poză.

 

Locals.md: @localsmd

Sursă de inspiraţie, ştiri, divertisment pentru toţi chişinăuienii.  Poze din viaţa urbană, de la evenimente, imagini cu tentă naţională, în total, 167 de postări, urmărite de 2.992 de followers, iar fiecare poză a reuşit să strângă peste 200 likeuri. Cu  toate că, de ceva vreme, Instagramul lor tace, pe când #localsmd a devenit un hashtag des utilizat.

 

Berea Chişinău: @berechisinau

Berea Chişinău- din inima Moldovei, direct în Instagram. Followerii, 447 la număr, sunt atraşi de pozele ce te îndeamnă să te răcoreşti spumos, alături de prieteni, la un picnic, după o zi grea de muncă. De azi, noul slogan al berii Chişinău ar trebui să devină: Apă, malţ, hamei şi Instagram.

#berechisinau #chisinau #moldova #weekend

A photo posted by Bere Chisinau (@berechisinau) on

Brandul tău are nevoie de Instagram! Instagram nu este doar despre selfie, acestă platformă reprezintă o modalitatea potrivită pentru a genera emoţie vizuală şi  a fi mai aproape de clienţi.