Ştiri

Social Media este o artă. Cum o companie poate să-și creeze propriile postări inspirate.

iulie 22, 2015

Social Media este o artă, iar companiile care au realizat acest lucru acum culeg aprecieri și susținători pe rețelele de socializare.  Multe companii din Moldova încă nu au realizat utilitatea rețelelor de socializare în promovarea imaginii și a numelui lor, dar mai ales, ele nu au realizat că social media este un tip de artă pe care trebuie să o înveți și să o poți manevra în beneficiul tău, dar pentru plăcerea altora.

Dacă nu posezi arta social media, ești nevoit să plătești. Postările plătite nu constituie garanția calității, așa că a venit timpul să investești banii în creativitate.

Îți oferim câteva tips-uri pentru a crea conținut cât mai interesant și calitativ.

 

  • Nu mai posta conținut despre produsele sau serviciile pe care le prestezi. 9 din 10 postări trebuie să fie despre altceva! Creează conținut ce merită distribuit.

share

  • Arată oamenii din spatele brandului / companiei.

oameni

  • Arată-ți cultura / valorile.

orange

  •  Arată ce se întâmplă behind the scenes.

behind

  • Spune o istorie.

istorie

  • Arată cum a fost într-o călătorie.

calatorie

  • Postările emoționante, poetice captează atenția oamenilor.

  • Începe să acționezi ca un om, nu ca o mașină digitală.

om

  • Activează ambasadorii brandului tău.

ambasadorii

  • Fii un lider.

energbanck

  • Menține legătura cu fanii brandului tău. Încurajează-i să acționeze

of

 

Pentru a realiza cele de mai sus, trebuie să posezi 3 caracteristici esențiale:

  1. Dedicație
  2. Antrenament
  3. Buget