Rubrica experţilor   Ştiri

Prognozele consumului de media pentru următorii ani

iulie 17, 2015

Potrivit unui raport al ZenithOptimedia, în acest an, oamenii vor petrece mai mult de opt ore pe zi consumând conținut media.

Studiul Media Consumption Forecasts 2015, care conține sondaje despre schimbarea modelelor de consum media din 65 de țări din întreaga lume, declară că o creștere de aproape 12% a consumului de internet va mări timpul mediu dedicat tuturor tipurilor de media la 492 de minute pe zi în 2015, comparativ cu 485 de minute cum a fost în 2014.

 

laptop_2504071b

 

În ultimii cinci ani, timpul petrecut zilnic în spațiul cibernetic și consumul de conținut media aproape că s-a dublat, de la 59,6 minute pe zi în 2010, la 109,5 minute în 2014. În același timp, timpul oferit mass-mediei tradiționale a scăzut de la 402,2 la 375,8 minute pe zi.

Privind în viitor, ZenithOptimedia estimează că, în plan global, consumul de mass-media va crește  cu 1,4% pe an, pentru a ajunge la un total de 506 de minute pe zi în 2017. Dar utilizarea internetului va crește de șapte ori mai repede, până la 9,8% pe an, pentru a ajunge la 144,8 minute pe zi, astfel, împingând cota de internet din consumul total de media de la 22,6% cum era în 2014, la 28,6% în 2017.

 

of

 

Tehnologiile permit brandurilor să comunice cu consumatorii și să învețe de la ei în noi moduri  –  consumul de media va continua să crească în viitorul previzibil, astfel, multiplicând pentru branduri oportunitățile de dezvoltare a relațiilor cu clienții” a spus Jonathan Barnard, șeful departamentului de prognozare a ZenithOprimedia.

 

Sursa: ZenithOptimedia