Ştiri

Importanța conținutului vizual în Social Media

august 12, 2015

Conținutul vizual a devenit o componentă indispensabilă actualizărilor pe rețelele de socializare. În ultimii ani, vizualul a demonstrat cu desăvârșire eficiența sa în captarea atenției oamenilor. Statisticile din 2014 arată că marketerii care au utilizat suport vizual, au înregistrat o creștere semnificativă a traficului blogurilor, a ratelor de conversie, a interacțiunilor pe rețelele de socializare, ș.a. Astfel, conținutul vizual te poate ajuta să-ți pui în evidență brandul.

 

Poți utiliza diverse tipuri de conținut vizual:

  1. Imagini / Fotografii

Imaginile și fotografiile atrag imediat atenția oricărui utilizator. Fotografiile trebuie să spună o istorie, să transmită un mesaj, ori să fie însoțite de text. Atunci când un brand utilizează elemente vizuale, se recomandă să le fie alipit logoul sau o ramă, componente ce stilizează și oferă identitate fotografiei / imaginii.

11813324_1001490179891125_4888907902474788144_n

  1. Video

Videoul a fost declarat instrumentul anului 2015 în promovarea online. Un video transmite mult mai clar informația pentru că este vizualizat un anumit proces. Videourile scurte, de atmosferă, pot fi utilizate mai des și vor avea o rată de interacțiune mai mare. S-a constatat că oamenii petrec mult timp pe site-urile cu conținut strict video (ex: Youtube, Vine).

  1. Screenshot

Capturile de ecran sunt foarte eficiente atunci când vrei să arăți un rezultat sau un exemplu. Ele pot fi realizate folosind tastatura unui computer, sau un telefon mobil, după se folosește un program de editare pentru a tăia părțile de prisos.

  1. Infografice

Inforgraficul este o imagine desfășurată care reprezintă date statistice, grafice, exemple, clasificări, liste, într-o formă ușor de înțeles într-un timp rapid. Infograficul poate să conțină date, procentaje, text, imagini, iconițe, mini-hărți sau grafice, având diferite culori pentru a fi parcurse cât mai ușor.

11118250_692986064139939_6289165384513153192_o

  1. Meme

Meme-urile au devenit foarte populare și îndrăgite în mediul online. Oricine poate să le creeze și oricine poate populariza un anumit meme. Poți crea propriul meme cu un „meme generator” (caută pe Google) sau cu un program de editare al imaginilor.

 

visual-marketing-meme

 

Iată un inforgafic cu câteva motive care să te convingă că actualizările tale trebuie să conțină cât mai mult conținut vizual.

infografic

 

Sursa infograficului: http://romaniancopywriter.ro/