Ştiri

#internetulinspira

octombrie 12, 2016

SocialMedia: Cum a apărut ideea unei astfel de aplicații?

Alina Florea, Director of Client Relations: Există contest-uri simple ca like, share, încarcă o poză și dă tag. Dar pentru perioade importante din viața noastră, cum ar fi perioada Back to school e nevoie și de campanii speciale. Fiind motivați de începerea unui nou an școlar, ne-am gândit să facem o aplicație sub forma unui Landing Page ca să motivăm creativitatea din fiecare.  Conceptul cu cinemagraph a apărut la agenția Publicis Moldova iar noi i-am dat viață prin conținut și aplicații interactive.

Care e mecanica aplicației?

Trebuia să te loghezi pe acest Landing Page  cu contul tău de facebook, ulterior să încarci cinemagraphul pe care l-ai făcut și să urmărești popularitatea lui prin numărul de voturi primite online. Să faci un cinemagraph nu e atât de simplu cum ar părea. De aceea noi am făcut un tutorial cu ilie`s vlogs, un băiat popular în rândul tinerilor, cu peste 800 000 de abonați pe youtube, în care el a explicat cum să faci un cinemagraph. Următoarea provocarea era să acumulezi cât mai multe voturi. Primii 10 care acumulau cele mai multe voturi primeau câte un voucher pentru echipament sportiv la unul dintre magazinele din Chișinău. Iar 3 din acești 10 erau premiați  cu o tabletă. Premiile au fost o miză destul de mare, motivându-te să acumulezi cât mai multe voturi.

14672752_1158034177608995_1742761634_o-1Care a fost impactul campaniei #internetulinspira?

Lansând campania #internetulinspira ne-am dorit ca oamenii să-și demonstreze valoarea acestei sintagme, și să o aplice din plin. Internetul inspiră să fii liber, să încerci lucruri noi, să te depășești. Spotul Orange care a avut genericul Internetul inspiră a demonstrat acest lucru. Ca drept dovadă au participat oameni de diferite vârste și diferite categorii. #Internetulinspiră să faci lucruri frumoase.

Ce a înseamnat pentru tine această campanie?

A fost o provocare. O provocare să urmărești traseul participanților. Oameni care își doresc să aplice, care nu reușesc din prima, care au nevoie de mentor, și tot așa. A fost o provocare să faci o selecție între postările originale și cele preluate de pe net. A fost un început de an școlar care, cu siguranța, m-a inspirat și probabil dacă aș mai face un astfel  de concurs cu cinemagraph-uri aș fi cu lecția învățată.

Ce alte campanii ne mai așteaptă?

Va fi o surpriză plăcută, dar până atunci vă ținem în suspans.