Ştiri

Cele mai potrivite dimensiuni ale imaginilor pe Instagram

februarie 6, 2018

Platforma Instagram devine tot mai popularară printre marile companii, iar majoritatea utilizatorii de pe Instagram o consideră una din principalele surse folosite pentru descoperirea unor produse sau servicii.

Recent, Academia Rockit a lansat un nou video în care prezintă aplicația Canva drept soluția perfectă pentru crearea unor Instagram Stories memorabile. Am prins sfaturile utile și ne-am gândit să revizuim informația cu privire la dimensiunile recomandate pentru imaginile de pe Instagram în acest an.

instagram image size for 2018

  1. Imagine

La fel ca și pe Facebook, acesta rămâne cel mai răspândit tip de anunț pentru publicitate, oferind posibilitatea de a alege între două dimensiuni. Imaginea poate servi și drept o copie a unui anunț sau realizarea apelului la acțiune. Dimensiunile imaginilor pe Instagram pot varia în funcție de tipul ofertelor de publicitate pentru care au fost selectate.

instagram image size for one image

  1. Video

Dacă ați decis să arătați modul în care funcționează produsul pe care îl aveți, atunci anunțul video este cel mai potrivit. Natura în mișcare a anunțurilor video este cea care captează atenția oamenilor și îi motivează să privească până la capăt ceea ce aveți de spus.

instagram size for video

  1. Slideshow

Acest tip de publicitate poate fi confundat cu cel Carusel. Slideshow permite să adăugați până la 10 imagini pentru a crea un anunț animat. Utilizând acest tip de publicitate puteți selecta imagini, muzică și subtitrări video.

instagram image size for slideshow

  1. Carusel

Postarea Carusel pe Instagram necesită mai mult efort decât o imagine unică. Carusel poate fi recunoscut după punctele mici ce apar sub imagine, indicând faptul că există mai multe imagini care trebuie văzute. La fel ca și pe Facebook, acest instrument permite să afișați până la 10 imagini sau videoclipuri într-un singur anunț, astfel fiind redus costul postărilor pe Instagram.

instagram image size for crusel in 2018

  1. Instagram Lead

Poate fi tratat ca un ”vis împlinit” al oricărei companii, pentru că ajută la colectarea informațiilor reprezentative ale clienților. Oferă un plus de comoditate pentru că face toate acestea chiar în cadrul platformei Instagram. Atunci când utilizatorii accesează anunțul principal, sunt îndrumați către o nouă pagină cu un formular care solicită numele și datele de contact.

Specificatii de design pentru Instagram Lead in 2018

  1. Instagram Stories – Image

Cu siguranță a devenit cea mai accesibilă modalitate de promovare. De la lansarea Instagram Stories la începutul anului 2017, baza de utilizatori a platformei Instagram a crescut considerabil. Oamenii urmăresc poveștile prietenilor, iar o dată ce un brand apare în Instagram Stories, reușește să se asocieze cu un mediu familiar.

Specificatii de design pentru Instagram Storyes in anul 2018

* atunci când creați o imagine pentru Instagram Stories aveți grijă să lăsați suficient spațiu în secțiunea de jos pentru apelurile la acțiune „Install Now” sau „Read more”.

7. Instagram Stories – Video

Formatul de postare video în Instagram Stories oferă posibilitatea de a expune produsul și de a crea personalitatea mărcii într-un video de până la 15 secunde. Utilizând acest instrument, veți reuși să mențineți atenția publicului și să-i reamintiți despre ofertele pe care le aveți.

Size for Instagram Story-video

 

Acestea au fost cele mai proaspete actualizări, iar dacă vor apărea modificări, noi îți promitem că le vom aduce mai aproape de tine. Dacă acest articol ți-a fost util, nu uita să-l arăți și unui prieten cu care împărțiți aceeași pasiune pentru Instagram.